28 augusti 2009

Katrin Zytomierska

kolla paulina danielssons (känd som paow) blogg och se videoinlägget om Katrin Zytomierska. Länkarna funkar inte.

Jag såg programmet när Katrin Zytomierska var med och pratade om bloggar.
Hon har både rätt och fel tycker jag!
Visst det är lite löjligt att dom är så ung och håller på som dom gör!
Går runt och skryter om att dom är jätte känd, gör läppförstoringar och bröstförstoringar å allt vad det är. Kroppsdelarna är ju anpassad efter hur din kropp ser ut. Det är ju inte det snyggaste att vara jätte smal och gå runt med D/E/F-kupa precis i den åldern? Men är det snyggt överhuvudtaget?
På den delen så håller jag helt och hållet med Katrin.
Men samtidigt så tycker jag att hon inte behöver hacka ner på dom.
För jag tycker att hennes blogg är jätte tråkigt, och kom igen hur gammal är hon, 30?
Hon får ju fan ge sig, det är så barnsligt av henne att hålla på så..
Liksom vad skulle hon tycka om folk pratade så om henne när hon var 15-18år?
Jag tror att hon skulle bli väldigt knäckt!

Skriv nu vad ni tycker om det här :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar