29 juli 2009

En mycket bra åsikt från: RosaBeebis' blogg.

Skummade igenom "lite" äldre inlägg från rosabeebis.blogg.se

Eller ja, det var en dag gammalt.
Men tyckte att det var vettigt de hon skrev, så därför kontaktade jag henne och frågade om det var okej att jag tog upp det i min blogg, och självklart så fick jag göra det.
Vilken tur jag hade.
Så här har nu ni inlägget:

Om: "Kissies New BFF"

Ärligt talat, jag tycker att det är en riktigt löjlig idé.
Att ta efter 'Paris Hilton', asså, programmet är bra tycker jag, men att någon här i bloggvärlden ska börja med det, verkar riktigt löjligt faktiskt.
Ja, jag har röstat, men liksom det är bara för att.. Jag sitter bara och skrattar för mig själv när jag kollar Kissies blogg, och ser ett nytt inlägg: 'Kissies New BFF'..
Ja menar, det är bara så störigt varje gång tycker jag.
Mycket är det nog för att locka till sig fler läsare, så att hon kan skryta ännu mer över att vara 'känd'.
För vissa har man ju märkt att dom bor inte ens i närheten av Kissie, elr aa Alexandra.
Senast igår läste jag att en som är med i delfinalen, hon skickade inte ens in anmäla själv, utan en kompis till henne.
Bara för att dom pratat om att programmet osv är så himla löjligt..
Men nu när hon har gått vidare så aa, då är hon med bara för att..
Men hon förstår inte hur 'Alexandra' har tänkt, för att hon bor i Skåne och Alexandra'Kissie' bor ju i Stockholm.
Menmen, det var det hon skrev, kortfattat ...

Hon får gärna hålla på med det här, men jag tycker bara att hon har gått för långt asså..

Det var bara vad jag hade att säga just nu.


--------------------------------------------------------
En mycket bra åsikt :)
Men nu så ska jag chila :p

Puss på rumpan ! <3



1 kommentar:

  1. Tack för rösten sötnos, hoppas att din favorit vinner ;)

    Kramar

    SvaraRadera